2441 0 74676 | 6945465550
Έχετε θέρμανση με φυσικό αέριο και σταμάτησε να λειτουργεί; Δεν έχετε ζεστό νερό; Γνωρίστε τι πρέπει να ελέγξετε πριν καλέστε τον τεχνικό και… εξοικονομήστε χρήματα!

Το φυσικό αέριο στην Καρδίτσα έχει μπει στην ζωή μας από το 2008. Πλέον, οι παλιοί χρήστες γνωρίζουν πως να διαχειριστούν  τα μικρά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από την χρήση του λέβητα στην καθημερινότητα. Υπάρχουν όμως εκατοντάδες νέοι χρήστες κάθε χρόνο, που πιθανόν να μην γνωρίζουν κάποια βασικά πράγματα και που πρέπει να ελέγξουν πριν καλέσουν τον αδειούχο συντηρητή τους για την βλάβη. Αυτό, προκύπτει από τις κλίσεις που δεχόμαστε καθημερινά για τέτοια θέματα. 

Έτσι, σας συμβουλεύουμε να ακολουθήστε τα παρακάτω απλά βήματα:

1. Ελέγχουμε την πίεση του νερού. Όλοι οι λέβητες έχουν ένδειξη πίεσης νερού για το κύκλωμα της θέρμανσης που είναι είτε σε αναλογική είτε σε ψηφιακή μορφή. Αυτό διαφέρει ανάλογα με την μάρκα και το μοντέλο. Εάν είναι αναλογική, τότε υπάρχει μανόμετρο στην πρόσθια όψη του λέβητα ή από κάτω. Στην περίπτωση που δεν έχει, τότε θα είναι σε ψηφιακή οπότε θα την δείτε μέσα από την οθόνη του. Η πίεση θα πρέπει να είναι περίπου 1,5 bar. Για λόγους ασφαλείας σχεδόν όλοι οι λέβητες διακόπτουν την λειτουργία τους όταν η πίεση έχει πέσει κάτω από το όριο που έχει ορίσει ο κατασκευαστής και διαφέρει. Η πλήρωση του νερού γίνεται από διακόπτη που βρίσκεται στο κάτω μέρος του λέβητα. 

2. Επανάταξη του Λέβητα (Reset). Στην περίπτωση που έχει προηγηθεί η πτώση της πίεσης του νερού πιθανόν να είναι απαραίτητη η επαναφορά της συσκευής σε συνθήκες λειτουργίας. Αυτό  εξαρτάται και πάλι από τον κατασκευαστή. Η εμπλοκή μπορεί να προέλθει απο δυσλειτουργία  του λέβητα, από έλλειψη αερίου κτλ. Δείτε στις οδηγίες του λέβητά σας πως γίνεται η επάναταξη. Εάν μετά από μία η δύο προσπάθειες το πρόβλημα παραμένει, απλά καλέστε τον συντηρητή σας. 

Αυτα είναι δυο βασικά tips που θα σας βοηθήσουν να έχετε άμεσα θέρμανση όταν την χρειάζεστε τον χειμώνα και ζεστό νερό χωρίς να επέμβει τεχνικός. 

 

Share This